November update (varning långt inlägg, dont be afraid)

Hej :) Detta händer i mitt liv just nu:


Jobb: Jag ÄLSKAR mitt jobb för jag har världens bästa arbetskamrater, och det är verkligen sant. Vi har så jävla roligt när vi jobbar och det är all that matters (erfarenhet av annat). Ska jobba kvar fram till jul. Sen efter det har jag bestämt mig.. Jag flyttar tillbaka till skellefteå!

 Resten av mitt liv finns där, flex, mina vänner, eget boende (men om jag nu flyttar så antar jag att jag flyttar in hos flex. Måste alltså söka jobb i skeå typ nu!

Funderar även stark på att fara på en reseledar utbildning utomlands, vilket skulle innebära minst ett år i ett annat land, vilket i sin tur skulle innebära att jag måste lämna flex och alla mina vänner.

Vem faen är Flex? Flex är mitt ex. Vi var tillsammans i 15 månader tills vi gjorde slut 1 januari 2010. Orsakerna var bla känslor och lack of känslor. Jag mådde inte bra i förhållandet kort och gott. Jag blev uppsagd, vi gjorde slut, jag flyttade hem till mina föräldrar i lappland.

 Tog körkort, småjobbade litegrand. For utomlands med min bästa vän Jenny, jobbade lite till. Och under hela tiden "flexade" jag och mitt ex. Vi var som på G, till att bråka och inte höra av oss, till att vara med andra, till att få känslorna tillbaka. En hel del svek och lögner uppstod och nu vet han vad han vill (säger han). Han vill ha mig.

Men efter det här "turbulenta året" så vet jag inte om jag litar på honom/är kär. Därför säger jag att vi inte är tillsammans, vi är flex, ex som flexar. Men just nu är vi i princip tillsammans, jag vill bara inte kalla det "förhållande" än. Snart kanske, men inte än.

Allmänt: Jag har inte tid med jul just nu och för första gången i hela mitt liv så vill jag att det ska vara ytterligare en månad kvar till jul. Jag är VERKLIGEN expert på att skjuta upp saker, så jag har inte tid att köpa julklappar mitt upp i alltihop.

Sådant jag tänker på: 
Mat
Barn (varför skaffar alla barn nu och varför får man dåligt samvete för att man själv inte har barn och är under 22?)
Att jag slösar bort tid på att vara där jag är i livet.

Låtar som jag nött senaste tiden:



FÖRRESTEN! Egentligen så lyssnar jag ju på alla låtar via spotify, men tycker de är lättare att höra på en blogg när man bäddar in dem så man bara kan trycka på play. Hur vill ni att jag ska göra? Lätthet före kvalité?
Tack för att ni läser ♥♥ :D

Kommentarer
Postat av: Laila

Sweet =)

2010-11-17 @ 20:20:28
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0