Myskväll och feberjobb

Kom nyss hem från jobbet. Hade frossa som faen inatt men for ändå på jobbet. Om jag är sjuk imorgon kommer ingen tro på det eftersom jag tidigare försökte byta bort söndagen :s Men har faktiskt rikligt med skallebang och fryser och svettas om vartannat.

Flex kom igår som sagt. Så igår myste vi bara, såg inte ens filmen som jag ville se. Ikväll blir det alltså filmseing och matätning med mamma och pappa. Det är bara vi fyra och det känns jätte konstigt hahah. Ska alltså bara tillbringa kvällen med att äta chips och ringar, nej föresten, låta flex mata mig med ringar hahha och bara ha det gött och hoppas att skallebangen går över :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0