"Men håll käften jävla ungjävel!"

Är det pappor-som-hatar-sina-barn-veckan i veckan? Har hört fyra personer den här veckan kalla sina barn för ungjävlar.

Idag tex (ska inte tråka ut er med alla historierna) när jag stod på lagret hörde jag att det var ett himlans liv utanför lagerdörren, så jag öppnade dörren för att se vad som var på gång och fick se en pappa bära sin 3-4åriga dotter under armen som gråter högljutt. Pappan slängde in dottern i bilen, tog tag i henne och ruskade henne kraftigt medans han skrev som en jävla idiot trots att hon bara var kanske 30 cm ifrån honom; "KAN DU HÅLLA KÄFTEN DIN JÄVLA UNGJÄVEL?! DU HAR SKRIKIT HELA JÄVLA DAGEN OCH NU SITTER DU HÄR OCH HÅLLER JÄVLIGT TYST, JAG FÖRSTÅR INTE VAD DET ÄR FÖR JÄVLA FEL PÅ DIG! HÖR DU VAD JAG SÄGER!!
 Han vänder sig mot mig och ser mig stå på lastbryggan, vänder sig åter mot dottern och fortsätter skrika som en jävla dåre! Flickan fortsätter gråta, mest av rädsla. Jag står helt chokad men vad ska man göra, skrika åt pappan att låta henne va? Har jag ju som inte rätt till heller. Jag vet ju inte ens vad som hade hänt, bara att han betedde sig som en vuxenjävel.

De är barn...! Det är väl klart att dom är jobbiga men du har ingen jväla rätt att skrika åt dem och kalla dem ungjävlar. De förstår inte bättre, som när en annan flicka skulle ta ut kortet ur kortautomaten när pappan betalat och råkade bryta av det, och pappan flippade ur, kallade henne ungjävel och stod och gapade. Som om det var meningen att hon skulle bryta av det?? Jävla idioter, jag blir ju förfärad!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Helt rätt!! Man kan bli vansinnig på ungarna ibland men man har ALDRIG rätt att svära. Och gör man de har man ingen rätt att begära av barnen att DOM inte ska svära åt en när de är så pass stor.Man har ju ingen rätt att lägga sig i (om du inte hade sett direkt misshandel) men egentligen BORDE man ju fråga helt dumt och oskyldigt - Vad är de som har hänt? Kan jag hjälpa till med något??

2010-11-05 @ 21:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0