Jag kan se din gloria

Idag har jag slagit ihjäl dagen med att snacka med en vän från Australien. Alltså inte gjort så mycket vettigt. Men gick ut med hunden och skrev det jag borde ha skrivit i juni. Behövde skriva 4 sidor och fick en sådan jävla skrivkramp efter en! Skrev klart allt dock.

Hur länge sedan skrev man inte för hand? När man gick i skolan kunde man skriva 17 sidor i sträck. Skulle iofs kunna skriva på datorn i dessa böcker men då kan man inte rita små fina teckningar och smilesar. :)

Ikväll ska jag nog se "En kärlekshistoria" som är en svensk filmklassiker från typ 70-talet. Tror inte den är så bra men min syster länkade den här videon (som är från filmen) och videon tillsammans med låten gjorde att jag spelade den om och om och om igen två dagar i sträck! Inget annat. Grymt hur mycket bättre låten blev på svenska med den här videon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0