How many hours has it been?

JAG SAKNAR FLEX! Dricker the och räknar timmar. Jag bryr mig inte om att alla vill veta, vad är ni? hur ska ni ha det? Det är fel, ni kan inte vara mittemellan! Du måste sluta! Någon kommer bli sårad!
Jag är med honom för att jag tycker om honom.
Jag har mina egna skäl till att jag inte vet om jag vill satsa på det.

Att göra slut var oundvikligt. Jag hade varit i ett svart hål om det inte hänt. Och jag har lärt mig en massa. Nästa gång ska jag göra saker och ting annorlunda, man lär så länge man lever. Men nu kanske det här funkar, kanske inte, men låt mig ta reda på det då. Låt mig bara vara. Låt mig känna efter. Jag fattar inte varför alla andra är en del i vårat förhållande? Se honom som att vi är tillsammans, var nöjd då. Men jag tänker inte kalla det det. Inte nu. Inte än.

Jag håller på byta period och färg. Har varit bland/deppmusik ett ganska bra tag nu. Inget deppigt med det men det är så jag kallar musikgenren :) . Är påväg in i en hiphopish nu. Känns bra, längesedan man var där. Tänkte jag skulle dela med mig av förra veckans superhit (som jag lyssnat konstant på) innan jag byter intresse helt. Låten är som är bland/depp men glad. Dessutom hittade jag en jättesöt video till den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0