Hemma från Umeå, det här är min ROOMIE!

Förlåt för den dåliga uppdateringen, här är iaf skorna som jag köpte, fanns ju hur många fina som helst, men ville verkligen ha dom här även fast dom itne fanns i min strl, så det blev strl 41 och köpa värsta fluffsulorna till:
Annars så har helgen varit underbar! Flex har varit hur söt som helst och vi har ätit på subway, fy satan vad gott det avr.
Nu är jag iaf framme i ske, ska vara här tills imorn eller tisdag, då jag jobbar. Har träffat min blivande roomie, när jag flyttar hit efter jul! Här är en bild på henne:
Hur svårt som helst att at en vettig bild påhenne, och så fort vi öppnade dörren så satt hon i hallen, och hon är så jävla tiny!
Hon har inget namn än så opm någon har något bra tips till en superliten, superspeedad(har aldrig sett på maken till hyper-katt) och orange randig tjej, så är det bara att kommentera :)
Tänk dig hur stor en kortlek är, det går inte att fatta vad liten hon är :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0