Getting blonder

Helu, håller på att slinga mitt hår, eller min mamma håller på. Jag färgar aldrig håret utan slingar det alltid istället vilket gör att jag har minst 5-6 olika nyanser av blont i mitt hår (beroende på att alla blonderingar inte blir lika bra) och det blir asbra tycker jag.

När jag gick i skolan kallade vi mig ibland färgpaletten på skämt och de andra brukade säga "Såhär skulle jag vilja vara, som Ronja är här, eller den här" och lyfta på slingor i mitt hår x) Här däremot är en dålig bild men tänkte ta lite före och efter bilder. Ser typ grått ut här och har massive utväxt.

Flex tycker jag ska spara ut min "naturliga" hårfärg (men helst tycker han jag ska färga det brunt för egentligen tycker han om brunetter^^) men tror mest det skulle se musigt ut, vad tycker ni? Tror ni jag skulle passa bättre i brunt än blont? Update imorgon om hur det blev ;)

Kommentarer
Postat av: hemlis

tror det kan bli bra.

2010-11-03 @ 22:48:36
Postat av: R

Du troode inte jag skulle lista ut att deet är du? ;)

2010-11-03 @ 22:56:14
URL: http://ovitaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0