Busy day

Är ledig idag också, hade tänkt vakna tidigt, ta en promenad till badhuset, träna, sola och basta lite.

 Men var så himla trött så har sovit ända tills halv 11. Mamma har skrivit en lapp om diversesaker jag ska göra så ska snabb göra dom och sen gå den dryga milen till stan, för ni förstår, här i norrland är det minst 500 meter mellan varje hus, haha näe jag skojjar bara, men det är väl 2,5 km till stan för jag bor i utkanten.

Ska äta upp mina leverpastejs mackor så ses vi senare ikväll när jag förhoppningsvis är lite brunare, renare och slimmare :)

Lägger upp en bild på Nelson som valp, för att inte inlägget ska se så tråkigt ut, visst var han sööt?^^
När vi duschade Nelson igår och pappa bar i den 25 kilo stora besten sa jag; "Men pappa du kommer få ryggskott, varför köpte ni inte en liten hund?" Varpå pappa sa "Men han var ju liten när jag köpte han..." HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0