Blackeyes see upon world

Det är lördag och jag ska fara iväg och jobba.


Flex skaffar nog katt idag, så det kommer finnas en katt där om jag flyttar dit, vilket absolut inte gör mig något =)
Blir nog ganska hårt jobb idag, vi är för få i personalen (som vanligt) och så är det sista helgen innan löning, vilket innebär att alla köper upp sina sista slantar. *Fnysskratt* jag fattar inte hur folk tänker. Jag sparar ju sista veckan så man vet att man klarar sig. Ursäkta mitt emo igår, men välkommen till min blogg :P

Igår så satt vi hela fmailjen(minus pappa för han sov) och pratade om roliga minnen och så. Det var riktigt trevligt. Sällan man möts hela familjen sådär i köket och bara pratar. Crille sa något hilaarious njär han var liten och mamma och pappa hade berättat att han skulle få ett syskon till (jag var redan född):

Crille: Min lillebror blablabla
Mamma: Men tänk om det blir en lillasyster till då?
Crille: Det gör inget, för jag ska ha två lillebrorar och två lillasystrar och Ronja ska också va kvar.

HAHAHAHHA som om jag inte var en riktig syster utan typ en hund hahha xD

Annars är jag lite som på bilden idag. Nu måste jag dra, vi ses sen.

Kommentarer
Postat av: Laila

fin bild :D

2010-11-20 @ 17:13:37
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0