zumba/dans

hej, kom just hem från zumban.
Stressade dit och svettades redan innan jag stod framför spegeln, sen kändes det jätte konstig, jag blev helt matt och mamma undrade varför jag var så blek. Tänkte egentligen basta efteråt men jag känner mig inte riktigt kry. Ska duscha, dricka the och ta det lugnt resten av kvällen, och ge järnet på söndagens pass istället.

Har förresten kommit ´på att det skulle vara sjukt roligt att vara zumbaledare. Om jag lix blir arbetslös i skeå så ska jag söka någon zumbautbilning och sedan kanske ha egna kurser, så man tjänar någon slant iaf :D


Dansens dag 2005, alltså 15 år. Gick i 9an, typ hatade livet, hade ariel-rött underhår (brunt här) och ett
playboy-svettband, så cool. (Dock är det där scensmink, inte mitt vardagssmink, tack och lov ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0