att vara snygg

Har nyss tittat igenom några fotoalbum från 7an till studenten och har insett att FY fan vad ful jag är/varit. Nej från och med nu så ska jag inte tänka; "Äh, jag tar mjukisbyxor idag".

 Brukar tänka på en tjej som har en blogg som jag brukar läsa, när hon är försenad till skolan tex, istället för att bara raffsa ihop sig och må pyton hela dagen på skolan för att man känner sig halvdassig så fixar hon sig hur mycket som helst i princip [Hon har ganska spaceade stilar och variationer av klädsmak] och känner sig snyggast på jorden och mår super hela dagen, och sådant gör faktiskt underverk.

 Sådana dagar när jag känner mig snygg, går allting bra. Dessutom behöver man inte skämmas 5 år senare när man tittar igenom fotoalbumen.


Bra dag:



Har ätit piller (är så less på dessa biverkningar "viktökning, yrsel, huvudvärk, illamående, nedstämdhet, synbortfall" ååh) och tänkte sova nu typ. vi kanske skrivs imorgon, får se om jag lyckas vara snygg å happy i alla sina dagar. Har varit så kluven idag och de senaste dagarna att jag inte ens vet om  jag vill flytta till skellefteå längre.. bli inte orolig, jag är bara viktökning, huvudvärk, emo.. skojja ba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0