Up up and AWAY!

Idag är jag ledig (videon inspelad igår) har hjälpt mamma med lite saker och nu ska jag trycka en pizza innan jag far till doktorn.

Jag hoppas det inte tar alltför lång tid för jag måste med en buss exakt en timme efter och bara ta sig från doktorn till busstation tar väl 10 min. Ska säkert ta en jädrans massa blodprover och sånt så jag hoppas jag inte blir sen :( Blir devistated (eller hur det nu stavas) om jag inte kan fara till ske idag :P

Då måste jag fara till skeå imorgon på morgon, så nästa gång vi ses är jag förhoppningsvis i skeå :D WOOHOO. glad dag och hoppas ni har en sådan också!

Snart är jag där, in your arms, between your lips ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0