Tomtar, tomtar, tomtar

Tomtade klart på en kvart typ. Jag tyckte inte det gick så jätte bra, men nöjd. Sedan for vi till badhuset och tomtade lite när vi ändå var igång. Bi gick in på gymmet och tränade lite och alla barn satt som klistrade på rutan till gymet och skrek; Mamma, mamma kolla tomten tränaar!
Tjänade iaf en pizzacheck på restaurangen Knut'n och en geisha ask.




jädrans om man hade en sån där stjärt

Sen dess har jag sett en snoppdokumentär med Crille om mäns "penisoro", observera att det är ett ord. Sedan har jag bara sett sexprogram typ; sexcourt (folk anklagade varandra för att tex se ful ut när man kom och förlorade man rättegången så fick man typ gå en kurs om partnerns erogena zoner, ganska sjukt program) haha så himla seriösa dom var.

saknar saknar saknar saknar saknar saknar M som FAEN just nu, skulle fan kört om det inte var så att jag jobbar imorgon. Älsk, jag tycker du ska va vaken så jag kan ringa dig <3

(Förresten så har jag fått mitt paket med min nyårsoutgit och mitt läppstift, klänningen var SMOKIN' och läppstiftet samma färg som munsår, men så himla nöjd över klänningen iaf :D :D Godnatt allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0