Teckenspråk+musik=så sant!

Har jobbat, lekt med spaprylar hela dagen och fått in veckans coolaste vara, en tvålpump i porslin, 30 cm hög, svart, föreställande eiffeltornet :D Tror jag ska köpa en sådan.

Annars har jag varit på sista (eller nästsista om vi far på söndag) zumbapasset. Gick riktigt bra och sen for jag och mamma till badhuset där jag solade, drack glögg och träffade på Jennys föräldrar. =)

Nu har jag googlat och youtubat och checkat in den här killen:




Har sett han förut och även skickat några mail sinsemellan och blir alltid så sjukt inspirerad på att plugga teckenspråk varje gång jag ser honom teckna. Kan inte höra den här låten numera uatn att teckna den :D

För er som är mer intresserade så hittade jag också den här killen som tecknar på amerikanska. Just den här videon är han ful men den videon som han använder mest kroppsspråk till. Visst känns det som ett antiklimax när man ser den här killen när man sett den svenska först?



Funderar på att kanske göra en sådan här video själv, sjukt taggad :D Även fast jag är riktigt amatör och dessutom mimar till låten på engelska. Ja, jag ska nog göra en video, bara för er på bloggen =) Skulle älska att göra en Melissa Horn.

Nu ska jag sova, ledig imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hej!



Kul att du tyckte om designen och bloggen!

Tack för all beröm som du skänker!

Jag tycker absolut att du ska försöka dig på en egen video. Melissa Horn vore grymt intressant! Hon e sååå bra!



Ha det bäst!!

2010-12-17 @ 00:05:01
URL: http://deelisious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0