Surgubbe

GAAH, så less på kassabetjäning just nu. Har ont i hela kroppen och idag kom det en kund som stegade fram till mig i kassan;

-Hörredu, nu har jag sandat här utanför, heela gångsstigen, så nu ska jag ha ersättning!!

Vem bad han sanda? Dessutom är det inte mitt jobb som sandar utan kommunen. Men han skulle promt ha med sig något från affären och att vi skulle skriva av det som trasigt. Jag försökte förklara för honom att det kunde inte jag ge honom, utan då får han ringa kommunen. Han bråkade en stund med mig tills han gick och knackade på i fikarummet och pratade med Jindra och Sabina också. Att det var skandal att han inte ens fick ta en godispåse och att ´när de också förklarade för han att vi som asntällda inte har rätt att ge bort varor till kunderna svor han och kallade stället ett jävla skitsställe, sen stormade han ut.

Så när "han lix var i stan" hade han gått in till polisen och berättat att det var halkigt utanför jobbet. Det som hände var att polisen for dit och sandade lite till.

Vad är det med folk??

Haha söt tjej till kund jag hade som jag expiderade medans han gormade, när gubben hade gått så sa hon;
"Meh, vilken surgubbe ^^"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0