SEITAN! He jer kallt

hej, här sitter jag och äter frukost och bloggar igen. ^^
Har haft golfen hela veckan sen Crille lämnat den här, trodde jag skulle få köra bil till jobbet fram till jul men ikke. Igår kom Crilles tjejs syster och hämtade bilen för att köra den tillbaka till Umeå, och om det är någon dag jag INTE vill cykla till jobbet så är det idag!
Måste stiga upp 6.30, stressa och sedan cykla när det är minus 24!! Hujeda mig, hur ska det här gå?


Försöker nu dricka så mycket varmchoklad jag bara kan och äta så många mackor som jag förmår för att öka min kroppshydda och därmed mitt underhudsfett. Tror dock inte jag kommer lyckas :(

Måste pälsa på mig typ såhär

förutom att det inte är gräs runt mig, utan snö ,is och ett minus thugofyra gradigt norrland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0