My love, my life, my treasurechest full of diamonds

Hej, jag har förstört för mig själv igen.
Och lyckades komma med bussen till ske :D Stack direkt från bussen till Fredrik och Elin och såg film med dom Thomas och Gabba. Vi såg Knight and day som var riktigt bra actionrulle med många skämt. För övrigt en nyare film, verkar som jag bara ser äldre filmer ^^
På bussen såg jag Den sista färden som enligt Jenny var en klassiker. Tror inte det, dessutom var den ganska dryg och lång men bra på det sättet att allt är mycket realistisk. Och banjoduellen i början är helt grymt skön, ska fan youtuba och se om jag hittar den till er.
Här har ni den, så slipper ni se filmen :D Man kan typ börja se från 2.00. De tävlar som om tillslut så bara brakar det loss.
Och träffa Marcus igen var helt grymt underbart, nu ligger han och sover. Vi har duschat katten ikväll och han är full, för han har varit på hockeymatch med jobbet. 4-1 till AIK!
Vi är ju lite i otakt med sömnen, för jag har somnat kring 2-3 de senaste 4 nätterna, så lär ju inte lägga mig fören dess.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är visst en klassiker. Skrik som en gris är en jättkänd replik t.ex. :) Men det är väl inte världens bästa film.

2010-12-15 @ 08:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0