min kväll

  • Min pappa skulle elda mig på benet med flit med braständaren (haha?), vilekt resulterade i att mina jeans fattade eld i någon sekund. AOUCH
  • Brännmärke på andra knäet när jag lekte med Nelson. Måste sluta ha byxor med hål på knäna :P
  • Åt middag, Kyckling med mangochutney och potatislockar.
  • Sett My sisters keeper, igen, och fick agera passopp till resten av min familj som snörvlade genom hela filmen.
  • Pratat med M i telefon. SAKNA! Vet itne vad jag gör om jag inte får pussa han på kinden snart. Och pannan. Kom ikväll fram till att det egentligen är finare när någon kysser en på pannan, än på mun, förstår ni hur jag tänker? :P

Nu ska jag sova, vi hörs efter jobbet imorgon. Så less att jag bävar.


Kommentarer
Postat av: Marabu

Saknar dig mee

2010-12-07 @ 22:03:02
URL: http://ovitaskor.blogg.se/
Postat av: Marabu

Saknar dig mee

2010-12-07 @ 22:03:46
URL: http://ovitaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0