Låtsasliv och toaslurp

Idag har jag hackat is utanför jobbet med yxa och råkat tappa min telefon i toaletten, JIPPIJAY! Den överlevde´och går än så länge. Har desinficerat den och torkat denhela dagen på jobbet.

Sedan så har Crille kommit hem för att vara hemma över jul. Han berättade att det skulle vara en "fylleorientering" för alla ungdomar på min stadsdel. Som vanligt är man inte inkluderad (?) Crille frågade nu i efterhand om jag får vara med men vet inte riktigt om jag vill egentligen, det är bara de äldre barnen och två stycken som jag var med förut som antagligen inte kommer prata med mig ändå :P

Jag hatar mitt gamla Lyckseleliv, det är bara sen man växte upp som det känns någorlunda.
Förut var man tvungen att umgås med folk man inte gillade,
låtsas som att man har druckigt sen man var 12,
låtsas att man haft sex med 14 pers men ändå inte vara slampig,
röka och inte hosta och berätta gång på gång hur jävla gott det är,
skratta och låtsas som att man inte tar åt sig när någon sa något elakt,
 alltid krypa för de som är högre i status och alltid låtsas överhuvudtaget

Kanske bara jag som förväxlar min ungdom med någon bok jag läst eller så var jag bara, som alla andra ungdomar säkert, väldigt emo bara (vilket jag fortfarande är).

Känns lite som man måste vara den där låtsas personen om jag ska dit, men nu har jag redan sagt ja, så vi får väl se om jag får komma. Får väl visa dom att jag inte är på låtsas, men då kommer de låtsas som att jag inte är där.


Kommentarer
Postat av: Mimmie

men tänk på alla som inte heller var bjudna: malin, martina å, tobbe, emma g, annika, josefin m. fl. listan kan göras lång.

2010-12-19 @ 20:33:28
Postat av: R

är inte så negg över det :P

2010-12-19 @ 23:58:19
URL: http://ovitaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0