Har fixat lite bland kategorierna

så ursäkta röran, att de gamla inläggen kom upp igen. Men nu känns det lite bättre iaf =)
Sitter och dricker indian thé (MIMMIE, OBS OBS KOLLA EN APPOSTROF!) och äter frunch, vilket för mig innebär frukost, med ägg på, för att lyxa till det lite sådär.



Har varit vaken i två timmar men inte ens gått ur sängen fören nu, damn you bärbar dator och internet. Hittade den här sidan förresten; http://www.levandejulkort.se/ där kan man titta på renar och ta kort på dom live.

Faen också nu brände jag min macka baras för att blogga är så breathtaking :( haha

måste dessutom va ful idag. ska gå till stan (observera gå) och köpa ny foundation så jag kan inte ha foundation på mig och igår när jag duschade efter jag hade solat så skulle jag ställa badoljeflaskan uppe på hyllan och råkade spilla i mitt hår, så det ser väldigt rent och fräsch ut idag.. :S
Sen när jag blir snygg så ska jag göra en video, snygg blir jag väl för 3 år sedan ungefär, nu är man gammal och grå :P

tjenamoss

Kommentarer
Postat av: Mimmie

haha JAG SÅG ;D

2010-12-16 @ 14:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0