En sväng på stan, en sväng till sjungande och nu i säng

Har spenderat bort hela dagen med att prata med en vän från Australien. Han hade hittat en skorpion hemma som han nu hade i en burk. Eeew
Sedan mötte jag Mimmie på stan, eller mötte och mötte, hon kom inte på att hon skulle möta mig på stan fören hon läste bloggen :P Så hon kom lite senare och sedan katjingade vi lite julklappar. Jag hann även köpa mig ett par nya stickade gråa strumpbyxor och ett nytt linne, vad tycks?


Söt påse med satinband dessutom ^^
Dock tycker inte Marcus att jag ska gå ut på klubben med den här. "Man ser ju underkläderna!"
Fashion baby, fashion
Sedan for vi gänget till Thomas och såg film, minus Elin för hon hade varit uppe tidigt och var trött.
Vi såg "Scott Pilgrim VS the world" . Alla har ju snackat om den men jag tyckte inte den var så bra! Gillade effekterna grymt mkt men de hann man knappt läsa medans man skulle följa handlingen och grundidéen tyckte jag var bra med "de seven bad ex'es" men allt hände så fort att man som inte hängde med. Bra skulle jag väl kalla filmen men den får 7/10 kringlor.

Kommentarer
Postat av: Mimmie

snyggt snyggt snyggt!

2010-12-11 @ 11:06:11
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0