Coolstuff, stan och städning, fast i annan ordning^^

godermorgon, lyssnar på twisted sisters julskiva a twisted christmas, har jag berättat att M är hårdrockare och tvingar i mig hårdrock dagligen så jag knappt hinner lyssna på bra musik?
Vi har städat hela morgonen så nu är all ren tvätt som legat utspritt över hela sovrummet ihopvikta och garderoberna är städade så mina kläder får plats bär jag kommer. Sedan har jag städat köket till viss del och nu äter vi frukost.
Ska på stan efter det och fixa resten av julkapparna. Kommer säkert glömma bort att jag ska beställa från internet så dom kommer sent, måste påminna mig sj :P

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Önskar dig en trevlig Lördag! KRAM

2010-12-11 @ 13:27:59
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0