Barnfilm men ändå :D:D:D

Vet att jag uppdaterar mycket utan innehåll egentligen. Min syster säger alltid kvalité framför kvantitet men hela mitt liv har som alltid handlat om det motsatta. Därför uppdaterar jag min blogg så ofta jag vill om vilken dynga som helst ^^

M är här nu, och han ser film med pappa. Så jag passa på att berätta om en film som jag och kusinen såg i helgen.

De flesta har nog redan sett den eller inte tänkt se den för det är en barnfilm. "How to train your dragon", låter dessutom way cooler än Draktränaren. och den var grymt bra faktiskt :D

Inte alls sådär super förutsägbar som alla filmer brukar vara (den är mer oväntad än de flesta kärleksfilmer, där dom blir kär, bråkar, springer ikapp någon på någon flygplats, missar flyget och sedan märker att den andre aldrig for; "I couldn't do it Rosalie. I love you" och puss puss kram kram så levde alla lyckliga i alla sina dagar, ni fattar )och jag gillar konceptet med den här filmen. Det är det typiska "en pojke som är speciell" men alltid utspelar sig på vikingatiden och jag tyckte helt enkelt att den var bra. Typ 9 av 10 tangenter :)


Så himla söt, kan någon köpa en sådan till mig?
Jag såg en nedladdat version dock där draken (som heter Toothless) textar dom som Tuddles. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0