23 december

Tjenis. har ätit dopp i grytan med min släkt, som plötsligt kom från alla hörn av norrland. Sedan så har vi kekt julklappsleken och är numera ägare till detta:


pasta, tv-video övervaknings skylt( detta ska jag och Jenny ha på tälet i sommar när vi är på PeaceAndLove :D!!) inköpslista med magnet och en kapsylöppnare. Jag är mycket nöjd :D

Mest åkte de små spritflaskorna fram och tillbaka haha! Och trisslotterna, som vanligt.

Nu ska jag äta saffranskaka med de av släkten som är kvar och tyvärr så kan jag inte visa några fler bilder eftersom min kamera pajjat helt nu :((


Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- GOD JUL !

2010-12-23 @ 23:54:42
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0